
Jsme 3Rmoto oficiální servis a prodejce
VOGE dílů pro motocykly a skůtry
SR 1 ti nestačí a SR 4 je na tebe moc velký? Co takhle SR 3? Ano, jsem ten prostřední brácha. Ten, o kterém se v pohádkách mluví nejméně. A je čas to změnit. Oproti svým bratrům totiž nabízím vždycky něco navíc. Výkon, se kterým hravě překonáš hranice města, prostor, kam nacpeš všechno, co potřebuješ, výbavu, díky který bude na tvoje auto sedat prach, a to všechno v kompaktním balení. Vítej na palubě, rebele!
Jsem městskej týpek. Akcelerací vládnu křižovatkám, elegancí ohromuju na bulvárech a na městským okruhu za sebou nechám všechno, co má kola. Jen by byla škoda pást těch 26 koní pouze na městským betonu. 19 kW při 8 250 ot./min. a 23 Nm při 5 500 ot./min. jsou parametry, který si poradí i s cestami mimo městskej rajón. Předjíždění se bát nemusíš. Páry mám na rozdávání a hedvábně přesná automatická převodovka tam kvalty hází jako ten nejpreciznější robot.
Pokud sníš o skútru budoucnosti, pochopíš, že já jsem ta cesta. Vypadá to, že s bráchy máme tu stejnou italskou matku. Co jsme po ní zdědili? Ostrý rysy, přísnej pohled dokonalých Full LED světel a schopnost probít se kolonama i věčně rozmlácenýma silnicema.
Podvozek s 35mm teleskopickou vidlicí se zdvihem 112 mm vpředu a dvěma hydraulickými tlumiči s nastavitelným předpětím vzadu si vyladíš podle svýho. Odvděčí se tak, že tě provede městskejma roletama bez cvakání zubů. Taky záda ti za mě poděkujou. Mockrát.
Z výbavy, kterou nabízím v základu, mají moji soupeři těžký sny. Věci jako bezklíčový startování a přístup k úložnejm prostorům berme jen jako takové oťukávání. Levý hák zasazuje nastavitelnej plexi štít, dvě přihrádky v palubní desce (jedna s USB zásuvkou) a ruční brzda.
Pravým direktem kontruje osvětlenej prostor pod sedlem s místem až na dvě helmy. Do provazů konkurenci zatlačí propracovanej vysokokontrastní 7" TFT displej s turn by turn navigací, senzorem tlaku v pneumatikách a kompletní bluetooth konektivtou. Definitivní K.O. zasadí vyhřívaný rukojeti řídítek. Jedna, dva, tři... odpočítáno.
Objem motoru | 244,3 cm3 |
Typ motoru | čtyřtaktní jednoválec SOHC |
Maximální výkon | 19 kW (25,9 Ps) / 8 250 rpm |
Maximální kroutící moment | 23 Nm / 5 500 rpm |
Kompresní poměr | 11.5:1 |
Sekundární pohon | řemenem |
Převodovka | bezestupňový variátor |
Starter | elektrický (bezklíčkové startování) |
Chlazení | vodou |
Emisní norma | EURO 5 |
Emise CO | 84 g/km |
Systém dávkování paliva | elektronické vstřikování Bosch |
Objem nádrže | 14 litrů |
Spotřeba paliva | 2,9 l/100 km |
Maximální rychlost | 125 km/hod |
Přední odpružení | 35 mm vidlice Kayaba, zdvih 112 mm |
Zadní odpružení | jednostranná kyvná vidlice, 2x seřiditelný tlumič Kayaba, zdvih 127 mm |
Přední pneu | 120/70-R14 |
Zadní pneu | 140/60-R13 |
Přední brzdy | dvoupístkový plovoucí třmen, kotouč (ø 260 mm) |
Zadní brzdy | jednopístkový plovoucí třmen, kotouč (ø 240 mm) |
ABS | ano - duální ABS |
TCS | ano - systém kontroly trakce |
ESS | ano - výstražný systém nouzového brzdění |
Rozměry (D׊×V) | 2 100 × 795 × 1 390 mm |
Pohotovostní hmotnost | 165 kg |
Výška sedadla | 770 mm |
Robustní, 7palcový moderní TFT displej splní všechno, co ti na očích uvidí. Navigace, senzor tlaku v pneumatikách a dokonalý propojení s tvým smartphonem z něj udělají tvý soukromý řídicí centrum.
Italsky přísnej design s ostrými liniemi a v něm dokonale zapracovaný, výkonný Full LED osvětlení. Elegantní tvary vpředu i vzadu, ale ne na úkor viditelnosti. Užij si krásu i světlo.
Nastavitelnej plexi štít, vyhřívaný rukojeti, dvě přihrádky v palubní desce, z toho jedna s USB zásuvkou, ruční brzda, osvětlenej prostor pod sedlem s kapacitou na dvě helmy (1x integrální + 1x otevřená pro skútry)... Má v základu někdo víc? Pochybuju!
26 koní v městským skútru? To je stádo, který občas musíš vypustit i mimo tu betonovou ohradu. Užij si okresky, zatáčky i stoupání. Předjížděj bez matematických propočtů a pozdravuj za horizontem.
Pokud máte jakýkoliv dotaz, rádi Vám ho zodpovíme.