
Jsme 3Rmoto oficiální servis a prodejce
VOGE dílů pro motocykly a skůtry
Žiju si na vysokým kole a nestydím se za to. Elegantní křivky, moderní styl a bohatá výbava – prostě džentlmen do posledního šroubku. Ale žádnej strach, pod nóbl kapotou se skrývá praktickej makáč s hromadou úložnýho prostoru a skvělou ovladatelností. Se mnou se nebudeš stydět zaparkovat před nablýskaným korporátem ani před obchoďákem
Nevěř řečem o tom, že vysoký kola jsou nudný. Pod ladnýma křivkama tepe spolehlivej, kapalinou chlazenej, čtyřtaktní jednoválec vo objemu 125 ccm . Město mu sedí jak dobře padnoucí oblek. S krouťákem 11 Nm při 6 500 otáčkách a výkonem skoro 12 koní zmákneš křižovatky i městský obchvaty. Trochu pootočíš zápěstím a akcelerace s hladkou automatickou CVT převodovkou se o všechno postará
Na vzhledu si potrpím. Italskej design mi dává šmrnc a úzkej profil šanci vejít se i tam, kam se bojí dokonce i koloběžky. Můj největší trumf? Vysoký kola. Díky nim jezdíš stabilněji, bezpečněji, přesněji a nerozhodí tě ani dobře maskovanej kanál.
Šestnáctka vpředu a čtrnáctka vzadu se postarají o to, abys zapomněl, že silnice ve městě nejsou vždycky hebký jako hedvábí. A aby to nejen nedrncalo, ale ani nefučelo, máš už v základu plexi štít a kryty na ruce. Správnýho džentlmena zkrátka počasí nezastaví.
Země je sice definitivně kulatá, ale moje platforma je naprosto plochá. Nemám žádnej středovej tunel, takže k nohám pohodlně strčíš batoh nebo pracovní kufřík. Aby ti v zatáčce neuletěl, nabízím praktickej háček na zavěšení.
Pod sedlo hodíš běžnej nákup, případně jetku nebo menší integrálku. A kdybys vyrazil na větší nákup, už v základu dostaneš zadní hliníkovej nosič s 34litrovým kufrem. Drobnosti si schováš do uzavíratelný přihrádky s USB, kterou mám v předním štítu.
K džentlmenům patří velkorysost a já rozmazluju rád. S bezklíčovým systémem Keyless nejen že nelovíš klíče po kapsách, abys nastartoval, ale dostaneš se bez nich i k věcem v úložných prostorech. Moderní displej s velkými bílými znaky na tmavým pozadí je přehlednej a snadno čitelnej, i když si užíváš letní sluníčko.
Navigační turn-by-turn systém budeš velebit, ať už spěcháš na schůzku s klientem, nebo rozvážíš jídlo někam do zapadlých uliček. A protože bezpečnost neberu na lehkou váhu, zabudovaná palubní kamera má detektor nárazu, kterej automaticky uloží videozáznam nehody.
Objem motoru | 125 cm3 |
Typ motoru | čtyřtaktní jednoválec SOHC |
Maximální výkon | 8,5 kW (11,6 Ps) / 8 500 rpm |
Maximální kroutící moment | 11 Nm / 6 500 rpm |
Kompresní poměr | 11:1 |
Sekundární pohon | řemenem |
Převodovka | bezestupňový variátor |
Starter | elektrický (bezklíčkové startování) |
Chlazení | vodou |
Emisní norma | EURO 5 |
Emise CO | 63 g/km |
Systém dávkování paliva | EFI |
Objem nádrže | 7.8 litrů |
Spotřeba paliva | 2,57 l/100 km |
Maximální rychlost | 97 km/hod |
Přední odpružení | teleskopická hydraulická vidlice o ø 31 mm. Zdvih 93 mm |
Zadní odpružení | 2 x hydraulický tlumič. Zdvih 103 mm |
Přední pneu | 100/80-R16 |
Zadní pneu | 120/80-R14 |
Přední brzdy | dvoupístkový plovoucí třmen, kotouč (ø 240 mm) |
Zadní brzdy | jednopístkový plovoucí třmen, kotouč (ø 220 mm) |
ABS | ano - antiblokovací systém |
TCS | ano - systém kontroly trakce |
ESS | ano - výstražný systém nouzového brzdění |
Rozměry (D׊×V) | 2 012 x 730 x 1 603 mm |
Pohotovostní hmotnost | 142 kg |
Výška sedadla | 800 mm |
Nikdo tě nepřehlídne. Přední maska s LED světlem a denními světly (DRL) v předním štítu zajistí, že budeš přitahovat pohledy. A kdo se neotočí, na toho si pěkně posvítíš. Zadní linie světel jen podtrhuje nezaměnitelnou italskou eleganci.
Obrovský, moderní displej, na kterém najdeš všechno podstatný. A hlavně to díky výraznýmu bílýmu písmu na tmavým podkladu i přečteš. Ať si slunce praží, jak chce. Propojení s mobilem je samozřejmost a turn by turn navigace tě vyvede i z pekla.
34litrový kufr v základní výbavě a rovná platforma, o tom si konkurence může nechat jen zdát. Autem budeš jezdit na nákupy už jen o víkendech, a to jen když bude hnusně. Se mnou odvezeš všechno, co potřebuješ, a ještě ušetříš za parkování.
Pod sedlo se toho vejde... Třeba velká jet helma nebo středně velká integrálka. Takže nemusíš přemýšlet, kam si odložíš helmu, když tě čeká jednání s nějakým velkým zvířetem. Hodíš ji pod sedlo, urovnáš kravatu a jdeš.
Boční i centrální stojan dostaneš už v základu, žádný příplatky. Bočák šetří čas při krátkých zastávkách a zrychluje parkování. Manipulace se skútrem tak bude hračka i pro drobnější skútristku.
Pokud máte jakýkoliv dotaz, rádi Vám ho zodpovíme.