
Jsme 3Rmoto oficiální servis a prodejce
VOGE dílů pro motocykly a skůtry
Sám jsem nenáročnej. Ale svou výbavičkou nadchnu i ty nejnáročnější skútristy.
Že by tě zajímaly i nějaký technikálie? Není problém! Pod elegantním kabátkem mi buší jednoválcovej, kapalinou chlazenej motor vo objemu 125 cm3. Co se z něj dá vyždímat? Točivej moment 11 Nm při 6 500 otáčkách a výkon skoro 12 koní.
Překvapivou drzost mýho motoru vyvažujou bezpečnostní věcičky. Spolehnout se můžeš na nezávislý dvoukánálový ABS a přepinatelnou kontrolu trakce TCS. Záda ti bude krejt výstražnej systém nouzovýho brždění EES.
Budeš bručet. Ne v lochu. Blahem! Nad bezkonkurenční zárukou. Jen u nás totiž ke standardní dvouletý záruce dostaneš další 2 roky navíc. Bez podmínek!
Neřešíme změnu majitele, nájezd ani firemní vlastnictví. Prostě 4 roky plný záruky místo obvyklejch dvou. Proč? Protože my těmhle strojům stopro věříme. Už nějakej ten pátek na nich totiž sami jezdíme.
A ještě něco ti na sebe a mý skútřiskový bráchy prásknu. Než nás pustili do showroomů, prošli jsme dost drsným testováním. Na mučících zkušebních stolicích nás týrali 200 hodin v nepřetržitým provozu a obstáli jsme i v testovačce dlouhý 60 000 kilásků. Řek bych, že to je víc, než na mně narajzuješ ty. Takže můžeš bejt fakt v klidu – nenechám tě ve štychu.
Naskoč a profrč městskou džunglí. Jsem tvá moto mačeta, kameraman i strážnej anděl v jednom.
Objem motoru | 124,9 cm3 |
Typ motoru | čtyřtaktní jednoválec SOHC |
Maximální výkon | 8,5 kW (11,6 Ps) / 8 500 rpm |
Maximální kroutící moment | 11 Nm / 6 500 rpm |
Kompresní poměr | 11:1 |
Sekundární pohon | řemenem |
Převodovka | bezestupňový variátor |
Starter | elektrický (bezklíčkové startování) |
Chlazení | vodou |
Emisní norma | EURO 5 |
Emise CO | 63 g/km |
Systém dávkování paliva | EFI |
Objem nádrže | 8 litrů |
Spotřeba paliva | 2,7 l/100 km |
Maximální rychlost | 97 km/hod |
Přední odpružení | teleskopická hydraulická vidlice o ø 31 mm. Zdvih 93 mm |
Zadní odpružení | 2 x hydraulický tlumič. Zdvih 103 mm |
Přední pneu | 110/70-R14 |
Zadní pneu | 130/70-R13 |
Přední brzdy | dvoupístkový plovoucí třmen, kotouč (ø 240 mm) |
Zadní brzdy | jednopístkový plovoucí třmen, kotouč (ø 220 mm) |
ABS | ano - antiblokovací systém |
TCS | ano - systém kontroly trakce |
ESS | ano - výstražný systém nouzového brzdění |
Rozměry (D׊×V) | 1 945 x 740 x 1 265 mm |
Pohotovostní hmotnost | 139 kg |
Výška sedadla | 775 mm |
Tak schválně. Ukaž mi jiný skútřisko mý kubatury, který má integrovanou kameru. Každou naši jízdu si snadno natočíš v HD rozlišení a uložíš na SD kartu. A proč jako? Třeba jen tak pro zábavu. Anebo ti záznam poslouží jako černá skříňka v letadle.
Na mou palubovku si nemusíš brát lupu. Vše ti naservíruju hezky přehledně na LCD displeji o velikosti 7 palců. Jo, tak velký jsou třeba mini tablety nebo maxi telefony. Díky bílejm znakům na černým pozadí vše krásně uvidíš za každejch podmínek.
Sednu, zmáčknu, jedu! Tak snadný je dostat mě do pohybu. Žádný lovení klíčků po kapsách. Žádný hledání otvoru za tmy. A taky žádný zalamování klíčů. Prostě nech klíč v kapse nebo batohu, stiskni start and GO!
Když se dostaneš do trablů a budeš muset hamovat i očima, záda ti ochrání výstražnej systém nouzovýho brždění. Rozbliká světla jako na diskotéce, aby se ti za náma probudili a stihli včas zareagovat.
Je jen na tobě, jakej kufr si na tenhle držák necháš namontovat. Máme jich v nabídce hafo. Držák je samo už v základní nabídce.
Pokud máte jakýkoliv dotaz, rádi Vám ho zodpovíme.