
Jsme 3Rmoto oficiální servis a prodejce
VOGE dílů pro motocykly a skůtry
Elegantní tvary minulosti a zároveň ty nejpokročilejší technologie současnosti ze mě dělaj krásku, která okouzlí snad úplně každýho. Když spolu vyrazíme do světa, uvidíš, že přitáhnem pozornost všech věkovejch generací.
S nástrahama města si hravě poradim díky přednímu odpružení od japonský Kayaby s up-side-down vidlicí. Vzadu to jistí kyvná vidlice s lehkou konstrukcí a tlumičem, která je taky od Kayaby.
Jízda do práce se ti stane příjemnou zábavou a dlažební kostky tě už taky nikdy nerozhoděj. Když na semaforech blikne červená, brzdy od japonskýho Nissinu ti zaručej sametový přistání. Stejně odhodlaná tě vezmu na polní cestu a klidně vyrazíme i k vodě. Na podobný výlety se skvěle hoděj moje drátový kola s univerzálnim vzorem na bezdušový gumě. Vpředu mám 19palcovej ráfek a vzadu klasickou sedmnáctku. Díky tomu nás nějaká ta díra ani jáma v cestě nezastaví.
Klasický kulatý světlo ti rozzáří svět pomocí LED technologie. Nechybí mi přehledná TFT obrazovka s automatickym přepínáním denního/nočního režimu a množstvím údajů: zařazenej kvalt, stav paliva, průměrná spotřeba, venkovní teplota, tlak v pneu a spousta dalšího. Určitě tě potěšej nastavitelný páčky na řídítkách nebo možnost propojit přes bluetůčko obrazovku s mobilem.
Objem motoru | 494 cm3 |
Typ motoru | čtyřtaktní řadový dvouválec DOHC |
Maximální výkon | 35 kW (48 Ps) / 8 500 rpm |
Maximální kroutící moment | 50.5 Nm / 6 500 rpm |
Kompresní poměr | 11.5:1 |
Sekundární pohon | řetězem |
Převodovka | manuální, 6 rychlostních stupňů |
Starter | elektrický |
Chlazení | vodou |
Emisní norma | EURO 5 |
Emise CO | 88 g/km |
Systém dávkování paliva | elektronické vstřikování Bosch |
Objem nádrže | 19 litrů |
Spotřeba paliva | 3,9 l/100 km |
Maximální rychlost | 160 km/hod |
Přední odpružení | Upside-Down vidlice Kayaba, ø 41 mm / zdvih 141 mm |
Zadní odpružení | kyvná vidlice, seřiditelný tlumič Kayaba, zdvih 61.5 mm |
Přední pneu | 110/80-R19 – Metzeler Tourance |
Zadní pneu | 150/70-R17 – Metzeler Tourance |
Přední brzdy | 2x dvoupístkové třmeny NISSIN, 2× kotouč (ø 298 mm) |
Zadní brzdy | jednopístkový třmen NISSIN, 1× kotouč (ø 240 mm) |
ABS | ano - antiblokovací systém Bosch |
Rozměry (D׊×V) | 2 150 x 820 x 1 230 mm |
Pohotovostní hmotnost | 198 kg |
Výška sedadla | 840 mm |
Čistý dizajnový línie podpořený vyladěnou LED technologií. Přesně tak chceš, aby svítilo fáro před tebou. Nikoho neoslňujou a při tom jsou dokonale vidět.
Přesný sváry, věčnej materiál a zvuk, kterej tě jen tak neomrzí. Takhle nějak by měl pořádnej vejfuk vypadat.
Navenek oldschoolový design, uvnitř moderní LED technologie. Moje světlomety se podobaj hvězdám. Skvěle vypadaj a dosvítěj neuvěřitelně daleko.
Připoj se přes Apple nebo Android ať vidíš hovory ze svýho mobilu na displeji přístrojovky. Ovládáš ho přepínačem na řídítkách. Ukáže ti i užitečný údaje jako otáčky motoru, rychlost, teplotu vzduchu a motoru, průměrnou spotřebu paliva, stav tlaku v pneu, hodiny, počítadlo nalétaných kiláků a nechybí ani zařazený kvalt. Tuhle obrazovku si na beton oblíbíš!
I na tý nejposlednější drobnosti uvidíš čistý zpracování a oceníš cit, kterej designéři dali do stavby týhle mašiny.
Zapomeň na brždění očima. Japonský brzdy Nissin se dvěma brzdovými kotouči o průměru 298 mm a dvěma pístky v brzdiči se postaraj o sametový zastavení. Kvalitní brždění je základ. No ne?
Pokud máte jakýkoliv dotaz, rádi Vám ho zodpovíme.