
Jsme 3Rmoto oficiální servis a prodejce
VOGE dílů pro motocykly a skůtry
Chceš vyrazit za hranice asfaltu, překročit okraj města, ztratit se v křižovatkách a brázdit venkovský silničky, aniž by ses vzdal potěšení z jízdy v největším pohodlí? V tom případě jsem zrozena přímo pro tebe.
Jsem navržena tak, abych byla všestranná, spolehlivá a přinášela ti potěšení při jízdě za každýho počasí. Jsem mašina s neskutečně komfortním podvozkem a drátěnými koly s bezdušovou pneumatikou Metzeler Tourance. Spolehnout se můžeš na moje topový brzdy od japonskýho Nissinu a dostatečně silnej, dvouválcovej motor o výkonu 48 koní. Díky dvěma jízdním režimům mi dáš snadno vědět, jestli se mnou chceš šetřit benál, anebo máš zrovna chuť na divočení v režimu sport.
Mojí standardní výbavou je LCD přístrojovka se 7palcovým displejem, která ukazuje krom jinýho i tlak v pneumatikách. No, a když pomocí Bluetooth spáruješ mobil, přístrojovka začne fungovat taky jako bezvadná moto navigace. Mám boční i středový stojan, konektor USB, 12V zásuvku, nastavitelný plexi, kompletní LED osvětlení a nádherný přídavný bodovky. V základu dostaneš taky trojici origoš hliníkových zamykacích kufrů. Sbalíš do nich všechno, co budeme na naší cestě za poznáním potřebovat.
Tohle motorkářský labůžo u nás nemá cenovou konkurenci.
Schválně mrkni třeba na srovnatelnou Hondislavu. Vyplázneš za ní ranec a zdaleka nedostaneš takovou výbavičku, co mám já už v základu. A o navigaci si můžeš nechat tak akorát zdát. Tu ti u jinejch pětikil nenabídnou ani za příplatek. Jo, a možná jsi obdivoval už mou předchůdkyni Voge 500 DSX. Hele, k předkům mám úctu, ale ve vší skromnosti musím říct, že proti ní jsem ještě dokonalejší. Zlepšováků mám fakt hafo.
Objem motoru | 494 cm3 |
Typ motoru | čtyřtaktní řadový dvouválec DOHC |
Maximální výkon | 35 kW (48 Ps) / 8 500 rpm |
Maximální kroutící moment | 50,5 Nm / 6 500 rpm |
Kompresní poměr | 11.5:1 |
Sekundární pohon | řetězem |
Převodovka | manuální, 6 rychlostních stupňů |
Starter | elektrický |
Chlazení | vodou |
Emisní norma | EURO 5 |
Emise CO | 90 g/km |
Systém dávkování paliva | elektronické vstřikování Bosch |
Objem nádrže | 18 litrů |
Spotřeba paliva | 3,9 l/100 km |
Maximální rychlost | 160 km/hod |
Přední odpružení | plně nastavitelná Upside-Down vidlice Kayaba ø 41 mm a zdvih 150 mm |
Zadní odpružení | kyvná vidlice, nastavitelný tlumič Kayaba, zdvih 145 mm |
Přední pneu | 110/80-R19 – Metzeler Tourance |
Zadní pneu | 150/70-R17 – Metzeler Tourance |
Přední brzdy | 2x dvoupístkové třmeny NISSIN, 2× kotouč (ø 298 mm) |
Zadní brzdy | jednopístkový třmen NISSIN, 1× kotouč (ø 240 mm) |
ABS | ano, Bosch - vypínatelné |
Rozměry (D׊×V) | 2 215 × 840 × 1 365 mm |
Pohotovostní hmotnost | 206 kg |
Výška sedadla | 830 mm |
525 DSX EURO 5+ (bez přední kamery a originálních alu boxů s držáky) | 159 990 Kč |
525 DSX Touring/doprodej modelu 2024 (3ks originál boxů + přední kamera) | 169 990 Kč |
525 DSX Touring 2025 (3ks originál boxů + přední kamera) | 179 990 Kč |
✓ ABS a kontrola trakce TCS | ✓ Brzdy Nissin |
✓ Kompletně nastavitelný podvozek Kayaba | ✓ Vyplétaná bezdušová kola (19"/17") |
✓ Značkové pneumatiky Metzeler Tourance | ✓ 2 Volitelné jízdní režimy ECO a SPORT |
✓ Přední integrovaná kamera se záznamem na SD kartu v HD rozlišení (*verze Touring) | ✓ Full LED světlomety |
✓ Kryty rukou | ✓ Rychlonastavitelné plexi |
✓ Padáky | ✓ Mlhovky |
✓ USB a 12V zásuvky | ✓ Hlavní a boční stojan |
✓ Bluetooth párování s mobilem a šipkovou navigací | ✓ 3 ks originálních alu boxů s držáky a systémem rychloupínání. Všechny oboustranně otevíratelné a uzamykatelné klíčkem od motocyklu (*verze Touring) |
✓ ABS a kontrola trakce TCS | |
✓ Brzdy Nissin | |
✓ Kompletně nastavitelný podvozek Kayaba | |
✓ Vyplétaná bezdušová kola (19"/17") | |
✓ Značkové pneumatiky Metzeler Tourance | |
✓ 2 Volitelné jízdní režimy ECO a SPORT | |
✓ Přední integrovaná kamera se záznamem na SD kartu v HD rozlišení (*verze Touring) | |
✓ Full LED světlomety | |
✓ Kryty rukou | |
✓ Rychlonastavitelné plexi | |
✓ Padáky | |
✓ Mlhovky | |
✓ USB a 12V zásuvky | |
✓ Hlavní a boční stojan | |
✓ Bluetooth párování s mobilem a šipkovou navigací | |
✓ 3 ks originálních alu boxů s držáky a systémem rychloupínání. Všechny oboustranně otevíratelné a uzamykatelné klíčkem od motocyklu (*verze Touring) |
Sedmipalcovej displej přístrojový desky ti bude při jízdě připadat velkej jako telka. Pomocí telefonu z něj navíc uděláš šipkovou navigaci. Nepřijdeš o důležitý údaje a přitom budeš vědět, za jak dlouho kam odbočit. Jo, a mraky údajů se o mně dozvíš taky v bezplatný appce pro Aindroid i Apple.
Kdyby se volila Miss Moto Světlo, jsem žhavá kandidátka na korunku. Ostře tvarovaný křivky mých LED světel ladí s celým designem. Přídavný bodovky můžeš zapnout za jízdy. Můj světelnej kukuč nejen luxusně vypadá, ale taky fantasticky svítí. Takže spolu rozzáříme i tu nejčernočernější tmu.
Na cestách tě budou strážit dva andělové. Jmenujou se ABS a TCS. Oba ale můžeš snadno vypnout. Třeba když vyrazíš za dobrodrůžem do terénu.
Jsem připravená i na offroadový blbnutí. Výše posazenej vejfuk nejen skvěle vypadá, ale taky díky němu přebrodíš kdejakou říčku. No, a světlá výška 200 mm tě zase ochrání před pusinkováním s obrubníky nebo terénníma nerovnostma.
Pomocí jedinýho stisknutí mi řekneš, jak se mám chovat k benálu. Když mě hodíš do Éčka, budu s ním šetřit. Ve sportovním režimu ho zhltnu krapet víc, ale zato budu rychlejší a silnější.
Výšku ochrannýho plexi si nastavíš v cukuletu. Je to fakt brnkačka. Stačí zatáhnout a plexi je vejš. Podobně ho můžeš zase zasunout. Jo, a plexi štít tě ochrání nejen před větrem, ale taky před hlukem.
Pokud máte jakýkoliv dotaz, rádi Vám ho zodpovíme.